torsdag 27. januar 2011

Gode syvenner er gull verdt ! Good sewing friends is worth gold!

For 8 år siden kjøpte jeg en BOM fra 2Sister Quilting Shoppe  - www.2sistersquilting.com i USA.       Det var ”At home in the Woods”  av McKenna Ryan. http://www.pineneedles.com . Teppet skulle bli ferdig til min manns 50 år dag 2 år etter.. For å gjøre en lang historie kort så er jeg ikke ferdig ennå. Det er en av mine UFO er. En av mine gode syvenner sa: Du syr ferdig teppet på våre sykvelder , og jeg syr ferdig de 4 stolaene til min svigerdatter som er prest. Vi satte i gang andre uka i januar og har fått gjort mye.  Vi spør hverandre til råds, spør hvordan det går når vi treffes, så vi blir ferdig e i 2011! Bare 4 år til gubben er 60!
8 years ago I bought a  BOM from  2Sister Quilting Shoppe  - www.2sistersquilting.com in USA. It  was  ”At home in the Woods” by  McKenna Ryan. http://www.pineneedles.com . I thought my DH was going to get it for his 50th anniversary 2 years after, but I have not finished it yet. It’s one of my UFOs .One of my sewing friends said to me: You finish this BOM on our sewing nights, and I’ll  finish the four stoles for my daughter in law who is a minister. We started the second week in January, and have already done a lot. We ask each other for advice, ask about the progress when we meet, so we  will  both finish our projects in 2011! Only four years till my DH is 60!

This is how my finished product is going to look!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar