onsdag 24. november 2010

"See me ",- who doesn't want to be seen?

Jeg har lyst til å vise dere bildet/teppet  som min kjære mann kjøpte til meg på SAQAs auksjon i høst. Det heter "See me" og er laget av Heather G Stoltz . Det er kopi av en tekst om det økende antallet hjemløse i New York , med øynene til en av dem bak teksten. Det var øynene som snakket til meg. Som rådgiver treffer jeg mange som ønsker å bli sett på ulike måter. Dette bildet ga meg inspirasjon til mange nye prosjekter en gang i nærmeste fremtid.
I want to show you a picture my DH bought to me at SAQA's auction this autumn. It's named "See me" and made by  Heather G.stoltz. It has a text about the increasing number of homeless people in New York with the eyes of one of them behind the text. It was the eyes that spoke to me. As a guidance councelor I meet  a lot of pupils who wants to be seen.. This picture has given me inspiration for a lot of new projects in the future.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar